Min søndag

Søndag, sola skinner og det er skikkelig kaldt ute. I dag blir det forsinket bursdagsfeiring her i huset så kaker er laget og nå gjenstår litt rydding. Jeg har satt en stek i ovnen, for i dag kjører vi på med en skikkelig søndagsmiddag. Jeg har vært på en lang god lang tur med gjesten her i huset så nå ligger hun å sover under bordet her. Blir jo stille her igjen når hun reiser i dag da, men sånn er det med gjester, de drar hjem igjen til slutt.  

 

Gleder meg litt til finale i farmen kjendis i kveld og selv om at jeg liker Isak så håper jeg at Marna vinner.  

 

Og vet dere hva? I MORGEN starter vinterferien, en uke senere enn hva jeg hadde i hodet forrige søndag, men sånn er det når man ikke følger med i timen. Nå skal jeg svinge litt rundt her med både støvklut, mopp og støvsuger. Rart det der hvordan man alltid skal gjøre litt ekstra når man skal ha besøk, selv om at det egentlig ser helt ok ut her. Håper dere har en fin søndag så langt, nyt den godt. 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

14 kommentarer

Siste innlegg