Min sønn og svigerdatter spør, jeg svarer..

Dagen i dag har vært veldig rolig og avslappende, vi har sett på Dumbo og kost oss. I kveld så har jeg Svigerdatter og sønn på middag, og i den forbindelse kjører vi en liten Q & A fra dem til meg.

Du har jo snart bursdag, hvordan vil du feire den?

Tror ikke det blir så veldig mye feiring, men jeg ber vel inn til litt kake og kaffe med familien. Kanskje noe annet med venninner, men har ikke helt bestemt meg. Kanskje det er på tide med en liten fest, men vi får se 💃

Hva ønsker du til i gave til bursdagen din?

Gavekort på interiør, bestikk, microblading, penger, frisørtime, jakke og vintersko.

Hva er favorittsangen din?

Always remember us this way med Lady Gaga.. fiiin 😊

Hvor får du interiør inspirasjonen din fra?

Vel, jeg henter inspirasjon fra noen jeg kjenner som bor borti by’n blant annet hehe 🙄

Hva liker du aller best å gjøre på lørdagskvelden?

Spørs litt, men nå for tiden liker jeg best å være hjemme, skrive litt, spille kort og kose meg.

Syns du det er riktig at foreldrene avgjør om barnet skal døpes eller ikke?

Ja, jeg syns det.. Og barnet kan selv velge om hun/han vil forbli i den norske statskirke eller ikke ved konfirmasjonen.

Hvilken hunderase er din favoritt?

Har egentlig ikke noen spesiell favoritt, men liker mange. Chihuahua, Pomeranien, Engelsk Staff.

Hva slags telefon skal du ha neste gang?

Iphone av den nye modellen som er når jeg skal ha ny

Hvor lenge har du planer om å bli boende her i huset?

Vet ikke, spørs hva vi gjør når barna er store. Men jeg vet ikke om jeg klarer å flytte herfra noengang ❤

Hvis du kunne fått en gratis ferie hvor som helst, hvor ville du dratt?

Da ville jeg dratt til Los Angeles og sett alt jeg drømmer om å se 😊
signature-fonts

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg