Min tid <3

Denne kaken lagde jeg i september, og jeg syns den ble veldig fin om jeg kan si det selv. Den var så moro å lage da den hadde 2 tema på samme kake. Utfordrende og mange ting å lage men jeg elsker det.. Liker min hobby veldig godt <3

Dagene hvor jeg lager kaker og/eller kakepynt er så bra, da koser jeg meg max. Ingen får «lov» til å forstyrre meg hehe. Min forlovede er egentlig ganske fornøyd med at jeg sitter på mitt bake rom og lager pynt. Da får han se sine actionfilmer i fred og jeg maser ikke om «jente tv» som han kaller det 😛 Så det er vel egentlig det man kaller en vinn vinn situasjon 🙂

(Et lite spørsmål… finnes det emoji’s  på WP?)

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg