Mine 6 drømme destinasjoner ✈

Venezia 🌷 Herregud så vakkert det ser ut til å være der, med vann som omfavner bygningene, og vannbusser og vanntaxier som frakter deg langs «gatene» For ikke å snakke om gondoltur på Venezia’s kanaler, sies at det skal være det mest romanstiske du kan gjøre. Altså vi bare MÅ dit ❤ Los Angeles 🌷 Alltid vært en drøm, få se plasser man bare har sett på film. Besøke Hollywood skiltet bare for at man kan, og få se Walk Of Fame. Universal Studio og bare det å sette beina sine på Rodeo Drive. 🚶‍♀️New York 🌷 Time Square, Ground Zero, Brooklyn, Carlos Bakery og Liberty Island for å se Frihetsgudinna er noen av de stedene og opplevelsene som frister med New York, og igjen se steder man bare har sett på film.😊Nice Den franske riviera, Cannes, Monaco og St.Tropez. Late dager i solen og skue over luxus livet som veldig mange lever der ⛱Roma 🌷 Dette er min STORE drøm, oppleve Roma kan jeg huske at jeg alltid har hatt i tankene, helt siden jeg var ung. Colosseum, Fontana de trevi, St.Peters kirke og mye mer. Hit SKAL vi dra.. Alle veier fører til Rom sies det 😃Auschwitz 🌷 Konsentrasjonsleirene i Polen er en plass jeg alltid har hatt lyst å besøke, men om denne reisen kommer under kategorien drømme destinasjon er jeg usikker på. Men det er et reisemål så det får gå. 😔

Gleder meg til å krysse av på min liste når vi har vært på disse reisene, for det skal skje, vet bare ikke når enda. Det å ha reisemål er jo i seg selv en deilig følelse 😃✈❤

Ha en fin kveld

-Lene-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg