Mine meninger om ting og tang fra A til Å….

Ananas ER godt i pizza.

Broccoli er ikke godt..

Cava smaker kunstig..

Dørstokk mila er ikke lang, det er lysten for ikke å krysse den som er seig.

Eddik virker ikke på alt.

Film er best på kino.

Gresskar er godt for en ting og det er dekorasjon.

Høsten har de fineste fargene.

Inspirasjon finnes overalt om du er åpen for å finne det.

Julemåneden er den beste jeg vet, og jeg er så glad for at her i huset starter pynting 1 desember.

Kvinneguiden har jeg aldri besøkt, men er fristet til å se hva som foregår der.

Lakris er noe av det beste jeg vet, men jeg tåler det ikke… FILLER’N!

Miljøkriminalitet er ikke kult!

Negler som er ekstremt lange er ikke veldig fint.

Oslo er skummel på kvelden syns jeg.Penger har makt.

Quick spraylakk er knall god på alt, så hvis du vil ha en ny farge på noe du har, bruk den.

Renta burde ikke bli høyere enn den er.

Stryking av klær eller annet gjør jeg bare hvis jeg MÅ, jeg liker ikke å stryke noe.

Tonefall har en stor effekt på meningen ved en setning.

Undervurder aldri medmennesker.

Vulgær måte å snakke på er bare teit.

Wienerpølser er greit å ha til middag innimellom.

Xenon er et ikke-metallisk grunnstoff med atomnummer 54 og kjemisk symbol Xe. Det er en tung, farge- og luktfri edelgass som forekommer i mindre mengder i jordens atmosfære. (Er ikke mange ord på X da)

Yatzy er gøy til tider.

Zlatans klesmerke ble lagt ned etter bare 2 år, det er ikke alle som lykkes selv om at man har et kjent navn.

Ærekrenkelse er feigt.

Ønsketransporten er en ideel organisasjon som har som mål å bidra til økt livskvalitet og livsglede for mennesker i en sårbar livssituasjon der det offentlige ikke har et tilbud. FANTASTISK! Les om dem HER.

Året 2019 har gitt meg så enormt masse 😍
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg