Mine morgenrutiner..

Jeg har morgenrutiner slik som alle andre og jeg tenkte jeg skulle dele dem med dere. Det kunne jo hende noen fant noen av dem interessante og kanskje jeg kan inspirere noen. Vel, det siste var nok litt overdrevent, for jeg kan ikke akkurat si at jeg skal komme med noen spesifikke tips. Annet enn at det lønner seg å våkne når klokken ringer.

  • Klokka ringer 06.30 og hver eneste dag skjønner jeg ikke hvor den lyden kommer fra før den har ringt i 2-3 minutter.
  • Jeg strekker meg etter lampeledningen og slår på lyset fortsatt med øynene igjen, liker ikke lys på morgenen.
  • Sitter på sengekanten og halv sover i et par minutter til.
  • Slår på et lys til med styrken på fullt.
  • Henter pysjen som ligger på puffen i garderoben og tar på meg den fortsatt med øynene delvis igjen.
  • Bruker et minutt eller to på å få opp øynene helt.
  • Så går jeg på badet der jeg vasker meg og slenger litt krem i ansiktet, litt mer våken nå.
  • Hver eneste morgen fryser jeg litt, så jeg tar tøfler og ull cardigan, varmt og godt.
  • Finner frem et glass med iskald cola zero.
  • Så er det frokost og skolemat på gang.
  • Nå kan dagen begynne og jeg er endelig helt våken.

En ting jeg er VELDIG glad for er at jeg overhodet ikke er morgengretten, det har jeg aldri vært i min voksne alder ihvertfall. Det må jo være utrolig slitsomt å være sur hver eneste morgen. Så der er jeg heldig vil jeg si. Er du en morgengretten person?

Ha en nydelig tirsdag alle sammen 😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg