Mine nieser spør, jeg svarer…

I dag har jeg hatt besøk av mine nieser og da kom de med et forslag på innlegg, så da kjører vi i gang en spørsmålsrunde fra dem til meg. Jeg ga pc’en til dem så de skrev spørsmålene ferdig. Litt lettere å svare på når jeg er alene tiiihiiii. Moro, skummelt og spennende😊 

Hvem forteller du dine hemmeligheter til, og hvem forteller du dem ikke til?

Det kommer litt ann på hva hemmeligheten er, men jeg forteller det til Linda. Jeg forteller ikke alt til alle venner.

Husker du et øyeblikk hvor du angrer på hva som ble sagt eller gjort?

Ja jeg husker det veldig godt, og det sitter fortsatt i meg, det har jeg skrevet om her….😱

I hvilken situasjon føler du deg mest selvsikker?

De gangene jeg lager kaker, og/eller pynt til kaker..da er jeg i mitt rette element og vet hva jeg driver med.

Hva er ditt favoritt minne med Martine? Og Elise?

Mitt favoritt minne med Martine var når hun kom helt overraskende på besøk med Alma for første gang, da gråt jeg av glede ❤ Med Elise var det den dagen hun og jeg hadde en fotoshoot og var sammen hele dagen på forskjellige steder. ❤

Har du et tips for å bevare gnisten i forholdet?

For å bevare gnisten i forholdet så er det viktig og ikke “glemme” hverandre, huske å gi hverandre litt oppmerksomhet og kysse hverandre hei og hadet hver dag 😘

Kan du beskrive en person du ikke orker å være i samme rom som? 

En person som prater på inn og utpust og ikke sier noe som er interessant, ting som kanskje er upassende og oppfører seg nedlatende mot andre, den type person orker jeg ikke å være i samme rom som.

Har du en indre konflikt med deg selv?

Ja, og det er noe jeg skal fortelle om en annen gang tiiihiiiii… ellers ikke så mye..

Beskriv ditt forhold til vår mamma, din søster.

Mitt forhold til min henne er veldig bra, og jeg er så glad for at vi har fått et nærmere og mer tettere søskenforhold de siste årene, jeg har bare en søster og jeg er veldig glad i henne.

Hva blir du såret av?

Hvis noen sier noe om eller gjør noe mot mine aller nærmeste….

Hva gjør så du føler deg “on top of yourself”?

Når jeg oppnår mål jeg setter meg selv, og hvis jeg får ekstra mye skryt for ting jeg har utført som jeg i utgangs punktet er allerede stolt over…

Sett opp tre ting du virkelig ønsker å gjøre i løpet av sommeren på en liste. Som du MÅ unne deg selv. 

Jeg vil sette på negler fra salong, kjøpe kamera og dra på spa….

Hva er dine beste oppnåelser i livet?

At jeg har klart å jobbe meg igjennom min angst, at jeg ikke LOT det knekke meg.💪💪

Hva ønsker du deg når det kommer et “make a wish”-øyeblikk som kl.11.11, stjerneskudd eller lignende?

At jeg får beholde alle jeg er glad i så lenge som overhodet mulig…

Hvis du måtte velge mellom din mamma og din samboer, hvem hadde du valgt?

Oioioioioi det var en vanskelig en. Det er jo egentlig et umulig valg, og jeg klarer faktisk ikke å svare på denne.

Hvis du er i dårlig humør/lei deg, vil du at noen skal oppmuntre deg eller vil du være i fred?

Hvis jeg er i dårlig humør er det lurt å la meg være i fred, men hvis jeg er lei meg, så trenger jeg kanskje støtte og trøst.

Din flaueste hendelse under sex. 

Jeg sovnet under akten… 🙄

Hva er det mest ulovlige du har gjort?

Hatt med for mye over grensa fra Sverige tiiiihiiiii…..

Hvis du kunne slette noe fra fortiden, hva ville det vært?

Årene da jeg hadde det som verst med angst uten tvil….

Tusen takk for spørsmålene dere hadde skrevet til meg Martine og Elise, jeg er kjempeglad i dere ❤

🌷 En familie som holder sammen, er uovervinnelig.🌷
Ha en strålende kveld
-Lene- 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg