Mine planer for 2020 fra A til Å.

Jeg har store og jeg har små ønsker og planer for neste år, noen forandringer, noen forbedringer. Og noen som kanskje ikke betyr like mye som andre. Her er litt av det som skjer i 2020 i mitt liv.

Arrangere flere jentekvelder.

Bowle kvelder med familien.

Cola zero skal jeg drikke mindre av.

Dagene skal planlegges litt mer enn i 2019.

Entreen min skal pusses opp.

Ferie ut av landet ønsker jeg i 2020.

Gulvet på badet skal gjøres ferdig.

Hunden skal på helsekontroll.

Iskaffe skal jeg også drikke mindre av.

Julegaver skal jeg starte på i januar.

Kjøkkenet skal planlegges ferdig.

Livet som blogger fortsetter og håper på forbedring neste år.

Manualene mine skal bli brukt og ikke bare stå til pynt.

Nye gardiner skal opp på soverommet.

Ol i håndball, og det gleder jeg meg til allerede.

Prøve å bruke litt andre farger enn svart på klærne mine.

Q-tips skal få en egen søppelkasse med lokk!!

Rune skal forhåpentligvis få brukt snøfreseren sin.

Søndager skal brukes til å slappe av hver eneste uke…. Tror jeg.

Tannlegen skal få besøk av meg igjen..

Ukeshandel skal bli en vane.

Vakre lille Amelia skal døpes i januar.

Wok skal nytes mer enn en gang iblant.

X’en er en bokstav med veldig få norske ord, men det er greit.

Yndlingsplagget mitt skal kastes.

Z er bare en irriterende bokstav.

Ærlig sagt, så håper jeg alt jeg setter som mål og planer vil gå i boks.

Ønsker å være en god versjon av meg selv hele året.

Å nyte livet er å leve, det fortsetter jeg med i 2020.

Ha en fin lørdagskveld alle sammen, dere er fine mennesker <3
distant-stroke-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg