Mine svar på utfordring

En utfordring fra Bunny er lagt ut om å svare på følgende punkter, så da slenger jeg meg på. Flink til å engasjere du🤗

 

💐Ekteskap: 0

💔 Skilsmisser: 0

💍 Forlovelser: 2

🍼 Barn: 4 inkl bonusbarn

👵 Barnebarn: 1

🐩 Husdyr: 0 💔

🚑 Operasjoner: 3 tror jeg

✒ Tatoveringer: 10

💎 Piercinger: 0

🔫 Skutt med pistol: På målskive ja

✋ Sluttet i en jobb: Jepp

📺 Noen gang vært på tv: Nei ikke som jeg vet om.

🌅 Vært på en øy: Ja mange ganger

🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei aldri heldigvis.

😥 Grått over noen: Mang en gang

❤ Blitt forelsket: Ja, et par ganger

😪 Sett noen dø: Nei og håper egentlig jeg slipper det

🇺🇸 Vært i USA: Nei, men ønsker å oppleve det

🚑 Kjørt i ambulanse: Aldri

🎤 Sunget karaoke: MANGE ganger (flau)

🏂 Kjørt utfor/slalom: Ja, slalom flere ganger.

🎿 Kjørt på vannski: Nei det tør jeg ikke

❄ Gått på skøyter: Jepp

🏄 Har surfet: Nei nei

🚲 Kjørt mc: Sitti på ihvertfall.

🐴 Ridd på en hest: Ja i 3 skritt en gang, skummelt

😵 Nesten dødd: Nei det har jeg ikke

💪 Trent på treningssenter: Ja. mange ganger

🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Nei, men det var like før en gang

Ha en strålende onsdag alle sammen, her skinner solen og jeg skal sette igang ute ☀

lofty-goals-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

15 kommentarer

Siste innlegg