Mine tanker rundt mitt aller første møte med vår lille skatt…

” Et barnebarn er livets lys som fyller ditt hjerte med lykke. Et barnebarn er en del av oss selv og er et uerstattelig smykke”Jeg tror jeg var i en helt egen verden i hele går, tanken min var en plass, og jeg fulgte ikke med på hva som ble sagt rundt meg tror jeg. For det første var jeg så trøtt at fy, for det andre så skulle jeg treffe mitt kjære barnebarn. På veien bort til sykehuset var jeg skikkelig spent i kroppen, jeg gledet meg så til å treffe dem alle 3.

Da jeg fikk se den lille vakre familien kom gående så klarte jeg virkelig ikke å holde meg lenger og tårene bare rant. Jeg kjente en følelse inni meg som jeg ikke kan forklare. Min lille sønn kom gående med sin lille datter i armene, ja det ble rett og slett litt for mye for meg. Det var et veldig sterkt øyeblikk. Følelsene tok overhånd og jeg kjempet med alt jeg hadde for å ikke legge meg ned på gulvet å hulke.

Tørket tårene og fikk da se den vakreste lille jente, en god blanding av dem begge. VAKKER ❤ Jeg blir så fascinert over at denne lille vakre jenta bare noen timer i forveien lå inni magen, helt ferdig og bare ventet på å komme ut. Det er helt utrolig faktisk, og vet dere hva, her om dagen hadde hun benet sitt så langt ut av huden til M at jeg kunne telle hennes tær. Det var en herlig opplevelse.

Jeg gleder meg til fremtiden, jeg gleder meg til å se henne vokse opp og jeg gleder meg til å være en del av hennes liv. Jeg føler meg heldig som får oppleve dette, og jeg føler meg heldig som får være farmor til verdens vakreste lille jentebaby 😍 Og jeg kunne ikke vært mer stolt av de nybakte foreldrene..
milton-one-font

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg