Mine tattoveringer, det er til å bli flau av…

Jeg har tatt noen tattoveringer i mitt liv som jeg ikke akkurat er så veldig stolt av i dag og burde fått de fjernet for lengst. Men, de er nå der enn så lenge, og jeg syns ikke det er så kult å vise dem frem. Noen av de må nødvendigvis synes da de er på steder som ikke er dekt på sommeren. F.L.A.U.T!!! For det første så ser man at de er gamle, for det andre så er de langt ifra fine.På det første bilde der er stjernetegnet mitt som var den aller første jeg tok for så mange år siden at jeg husker det ikke engang. Den er på puppen min, stedet tattovøren anbefalte meg å ta den, da det ikke skulle gjøre så vondt der. Den på bilde øverst til høyre, den er på skuldra mi, OMG, er det mulig. Ja jeg syns delfiner er fine, men ikke på skuldra. Den rett under der er jeg glad i, den tok jeg da Daniel ble født og det er jeg som skrev det navnet i ei skolebok mange år før han ble født. Nederst til venstre har vi mine kinategn, uff det er flaut å vise dem. Ikke noe bedre med de 2 “dråpene” jeg har på hofta, de er så gamle og dårlige at fy!! Og den beste av dem alle, er sola i korsryggen 🤦‍♀️🤦‍♀️ Men denne under her er jeg glad i, og denne syns jeg er fin “amor vincit omnia” “kjærligheten overvinner alt”Hadde jeg bestemt i dag, så hadde jeg hoppet over 5 av disse 7 tatto’ene, men når jeg ikke kan det så får jeg takke meg selv. Så takk Lene for disse flotte kropps smykkene 🤦‍♀️

Ha en knall kveld

-Lene-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg