Mitt drømmekjøkken ❤

Planen vår er å rive veggen som skiller kjøkken fra stue, få en åpen løsning som gjør matlagingen til en sosial greie. Kjøkkenet er jo en plass man er mye på, og ofte, spesielt når man har gjester til middag så blir man stående bak en vegg alene og hører de andre ler og koser seg i stua. Jeg er FOR nysgjerrig til at det er greit, jeg vil også være med tiihii. Rom følelsen vil også forbedres. 😊

Noe slikt som dette bare med svarte skap… ❤

Drømmen er en stor kjøkken øy med sitteplasser og jeg kan ikke vente til dette blir en realitet. Det koster jo ganske mye, derfor er det ikke bare å sette i gang. Selv om at JEG gjerne skulle vært ferdig i går..

Inspirasjon.. bilder fra flickr 😊

Jeg vil ha svart kjøkken med hvit og sort «marmorplate», med stekeplaten på øya. Mange under skap og stor stekeovn. Et litt typisk Amerikansk inspirert kjøkken er det jeg sikter mot. Helst med hvitevarer fra Smeg. Noe må man kunne drømme om også 😇

Ha en fin dag 😘

Følg meg gjerne på min instagram

Klem fra meg

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg