Muligheten er jo ikke over

På grunn av en del vind i sommer og til tider veldig varme dager så ble ikke denne muligheten til å tenne bål tilstede så veldig mange ganger. Men, vi har planer om å bruke denne muligheten til å benytte oss av peis ute i løpet av høst/vinter/tidlig vårsesong også. For muligheten er jo ikke over, det er mange fine vinterdager som vi kan grille pølser og marsmallows ute, kanskje etter en fin skitur. Det hørtes jo idyllisk ut, kanskje på tide å begynne å stå på ski 🙄

 

Kanskje ikke det, men etter en fin tur feks så er jo dette en plass man kan sitte å drikke en kopp kakao og varme seg rundt bålet på. 

 

Hvis det skulle komme mye snø noe jeg igjen ikke tror så er det bare å måke oss vei dit. Og enda koseligere kan det jo bli med MASSE snø da. Veien dit fra verandadøra er jo sånn ca 2,5 meter så det skal vi få til å måke opp. Vi har laget en bordplate som skal på toppen der slik at det kan holde seg sånn nogenlunde tørt utover. Akkurat nå regner og blåser det så mye atte fy. Noen nye prosjekter er i planlegging her hos meg, må ha noe å fornye i tiden fremover.

Har DU hatt en fin dag?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg