Nå bare gjør jeg det…..

I dag tenker jeg at jeg rett og slett skal kjøre og kjøpe et spann med maling og male en vegg i stua. Jeg har lenge tenkt på å skifte farge, og kanskje jeg da skal prøve meg i første omgang på en vegg. Jeg har i mange år hatt en tapet på en vegg som jeg er ganske så lei. Pluss at jeg kjøpt meg et bilde for lenge siden som jeg ikke kan henge opp fordi det passer rett og slett ikke inn med den fargen som er nå.

Føler ikke at gardinene passer til heller, så det er kanskje på tide 😊 Jeg elsker å pusse opp og fornye, og har alltid et eller annet prosjekt på gang.. i hodet ihvertfall. Man kan jo ikke gjøre alt hva man ønsker bestandig. Ønsker dere en fin dag videre 😍

Klem 😊

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg