Nå er det bare 31 dager igjen….

I dag er det 31 dager til terminen til Martine og jeg er så utrolig spent på hvordan denne tiden fremover vil bli med et lite barnebarn i livet. Dette har jeg ventet på så lenge og nå er endelig tiden her snart. Ei lita prinsesse som allerede har en stor plass i hjerte mitt.

Jeg ser frem til å følge med på hennes oppvekst, jeg ser frem til å bli kjent med henne og jeg gleder meg så til fremtiden. Det er så koselig å følge med på forberedelsene de driver med, vasking av baby tøy og pynting av baby rom. Denne lille prinsessen har alt på plass og rommet hennes mangler bare henne.❤

Bobbii (pomeranien dems) har prøvekjørt barnevogn og stelle matte og her om dagen lekte han med babygym. Så det er virkelig på tide at tiden går fort fremover nå hehe. De gleder seg så utrolig mye og jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg selv…. OMG sier jeg bare.
signature-fonts

 

4 kommentarer
    1. Jeg kan tenke meg det må være mange og spesielle følelser når ens barn selv får barn, og da spesielt første gangen.. For hva jeg evner å forestille meg, tror jeg at det ville blitt episoder der jeg følte at tiden rett og slett ‘krasjet’.. Jeg mener.. Det må jo føles litt sånn som at i det ene øyeblikket, har en selv akkutat født en baby, og så snur en seg rundt, og brått så skal denne lille babyen selv ha en baby (if that makes any sense.. (hehe))

      1. Ja det er nettopp slik det føles… hvor ble tiden av, min lille sønn er voksen og snart pappa. Omg sier jeg bare, men fy søren som jeg gleder meg. Det kommer til å bli helt utrolig ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg