Nå er det endelig gjort

I dag var jeg tidlig oppe og det var faktisk helt ok, kokte kaffe og satt å så litt på GMN mens de andre sov. Jeg drikker faktisk kaffe hver eneste dag nå og det har jeg gjort i en ukes tid. Svart kaffe nei takk, med litt melk ja takk. Det var ikke mye på min plan for dagen i dag, men de vanlige hverdagslige tingene så klart. I dag skulle også de siste bøkene av alle mine ord som er skrevet opp igjennom årene sees igjennom for en siste gang.

 

Det er med ord som med solstråler… jo mer de konsentreres, jo dypere brenner de

 

Jeg har gruet meg litt for dette, men i dag har alle mine dagbøker blitt makulert og er nå borte vekk. Helt fra 1983-1994, bøkene fra tiden etter det makulerte jeg for et par år siden. Men nå er det endelig gjort, det var litt vemodig faktisk med tanke på at man aldri kan gå tilbake å lese i dem igjen. Men også godt for nå behøver jeg aldri igjen å lese om dager da jeg ikke hadde det så bra og ingen etter meg behøver det heller.

2 av X antall poser med ødelagte ord

Ha en fin kveld

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg