Nå er jeg klar!

Når jeg skal stelle i stand til noe så liker jeg å ha full kontroll og ta høyde for alt. Denne gangen så har jeg (les vi) tatt høyde for evt regn, vind og lav temp. Det er heldigvis meldt fint vær i morgen, men uansett om temperaturen faller på kvelden så skal alle ha det lunt og godt. Nå er vi endelig ferdig med alle forberedelser vi kan ha gjort på forhånd og det som gjenstår i morgen er bare kos å gjøre. Litt stress blir det alltid, men sånn skal det vel også være. Og mye av det vi nå har gjort slipper vi å gjøre til den 28.

 

Rune skal stå for maten, det er nok tryggest det i morgen, for jeg hadde nok glemt å ha i halvparten av ingrediensene. Så jeg tror jeg skal stå for andre ting som må gjøres. Jeg gleder meg skikkelig og satser på en minnerik dag med mine nærmeste venner. Nå er jeg klar!

 

Jeg skal faktisk til frisøren i morgen så jeg slipper å styre med håret, det skal hun ta seg av. Det er veldig deilig og noe jeg rett og slett jeg sjeldent eller aldri gjør. Ellers så har siste uka gått litt i ett og jeg har vært ganske så trøtt på kveldene. I går natt sov jeg 9.30 t, det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde. Det var virkelig godt og jeg tror jeg trengte det. Nå skal jeg henge opp ei vask så skal jeg ta kvelden så jeg er opplagt i morgen. Håper det står bra til med dere alle og vi blogges på søndag. Klem fra ei som er 14 dager fra å være ferdig med 40 åra 🎉🎉🎉

Det blir litt mye bursdags prat, men erre party så erre party 😍

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg