Nå er jeg klar….

I dag så har jeg endelig fått gjort meg helt ferdig med pynting. Jeg skulle pynte klart til advent, men det er ikke bare lett å ta frem noe og ikke alt. Juletreet ligger fortsatt på loftet da, DET kan jeg ikke ta ned enda. Selv om at jeg helt klart gjerne kunne tatt ned det også, men da satte Rune ned foten gitt. I morgen er det 1.desember og julemåneden starter for fullt. En måned jeg har sett frem til i lang lang tid og vi starter denne førjulstiden med julemiddag med hele familien. En perfekt måte å avslutte november på, vi skulle bare hatt ALLE her. En annen ting jeg liker godt med tanke på at november er ferdig er barten til Rune, i morgen forsvinner den. Håper jeg ihvertfall 🤞🤞Nå skal jeg logge av å kose meg med familien min, og jeg håper dere får en fantastisk kveld.

Nyt tiden som ligger foran dere, ta vare på hverandre og kos dere masse 

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

2 kommentarer
    1. Det blir nok en fin desember for deg 🙂 Med mye pynt og Rune uten bart 😀 He-he. Jeg pynter ikke så veldig, men skal gjøre noe småtteri nærmere julaften. Og noen gaver skal jeg kjøpe 🙂 Håper du får en fin søndag <3

      1. Ja det blir det, ønsker det for deg også selv om at den sikkert kommer til å bli litt tung også <3 Barten er enda ikke borte, han er litt motvillig, men den forsvinner snart. Håper søndagen din blir fin Frodith <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg