Nå skal i hvert fall jeg på byen!

Norge går tilbake til normalen, de som er bak oss i køen kan igjen puste oss i nakken, nyse på oss og hoste i offentlighet. Jippi!! Nei, dette har jeg faktisk ikke savnet. Jeg tror at noe av det som har vært innført de siste 561 dagene vil være med meg videre. Jeg syns det er kjekt med antibac i bilen til å bruke før og etter butikk for eksempel. Det er blitt en del av rutinen min i hvert fall.

 

Jeg er VELDIG glad på vegne av veldig mange bransjer i landet, det er en gledens dag for dem som igjen kan åpne fulltids uten noen restriksjoner. Det må ha vært litt av en påkjenning, jeg er glad på vegne av de som endelig kan reise til familie igjen og nå håper jeg bare at dette går den riktige veien. Corona’n kan ryke og reise for min del.

 

Må jo si at vi i Norge har vært utrolig flinke til å klare denne dugnaden sammen. Vi har jo mer eller mindre gjort som vi har fått beskjed om. Vi er jo lydige mennesker de fleste av oss. Nå skal i hvert fall jeg på byen og slå ut håret til langt på natt, NOT! Det blir vel ikke store forandringen i min hverdag, men jeg er likevel glad for dette.

De fortjente å gi hverandre en klem nå 😍

Ha en god helg og takk for at DU er innom

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Fint med gjennåpning.. for meg er det ikke så stor forskjell..men liker at sammunnet er “slik det skal være”.. 🙂 Leste innlegget om eventuell rapportering…har aldri lest noe jeg har “stussa ved”på bloggen din…bare hyggelig tone her inne..så enten noe “automatikk”eller noe som liker å ødelegge for andre..håper det ikke blir noen store problemer av det da.. God helg <3

    2. Det blir spennende. Og jeg er enig i at Erna og Hoie kunne gi hverandre en velfortjent klem. Jeg såg nå hvor likt mitt innlegg var ditt, det var ikke bevisst herfra altså.. 🙂 Ønske deg en fin lørdag. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg