Nå skal kaoset få en kjærlig hånd!

I dag var det jammen meg ikke bare bare å få noen ord ned på «papir». Det var en liten sperre som kom og satte seg oppi topplokket mitt gitt. Liker ikke når det skjer så håper det bare var en sånn forbigående greie som ikke blir værende. Det passer veldig dårlig når man er en blogger liksom, men fakta er at det skjer for mange som skriver daglig. Da er det bare å ta seg en pause, så kommer ordene etterhvert.

 

I dag så er døren på plass på vaskerommet og jeg skal kanskje få satt i gang med å male den. Det spørs litt på hvor lang tid jeg bruker på å få ryddet og vasket i garderoben, jeg skal dra ut ALT! Det er så godt å få tatt en gjennomgang av alt med det samme man er i gang. Nå skal kaoset få en kjærlig hånd!

 

Solen titter så vidt ut igjennom skyene i dag og det gjør så klart at jeg ser at vinduene også trenger meg denne uken. Har hatt tåkete vinduer lenge nok i mitt liv for å si det sånn. Klikk på linken å se hvordan det faktisk var her i lang lang tid, så skjønner du hva jeg mener. Så det går ikke mange dagene med ikke rene vinduer her i huset lenger. Så, da setter jeg i gang med dagens planer og ønsker dere en fin dag videre 😊

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg