Nå tar jeg en pause!

Oioioi så mye vi har fått gjort i dag, og først nå satte jeg meg ned et øyeblikk. Bortsett fra 5 minutter til middagen. Kjenner det i beina for å si det sånn, men det er godt med alt som er gjort. Alle ledninger til utelampene er på plass også, flinke Rune. Nu skal det bli lys, må bare vente på å få det koblet opp.

 

Jeg har malt veggene rundt veranda døren og der hylla sto. Den står ikke der nå for den har jeg også fått beiset. Ble nettopp ferdig å beise den så jeg får ikke satt den på plass før i morgen, eller jeg skal kjenne på den om 1-2 timer så kanskje jeg drister meg til å flytte på den selv. Mamma og jeg har også vært en svipptur i Tønsberg i dag. 

Nå håper jeg faktisk at jeg ikke har mer å beise og male på en stund, jeg kan si jeg er litt lei nå. Så da lønner det seg kanskje ikke å bygge mer heller da. Men fy søren så fint det har blitt her, om jeg kan si det selv. (når det er ryddig da). Vi har gjort en god innsats og timene vi legger inn i arbeid her er virkelig verdt det syns jeg. Og moro er det også, men nå tar jeg pause!. Nå skal penslene få hvile.

 

Håper at dagen deres har vært like fin som min har vært. Nyt resten av kvelden 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg