Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!

Bedre sent enn aldri og i dag ble det sent før jeg fikk satt meg ned her inne på kontoret. Jeg har vært litt frustrert i dag og det er så kjipt. I går flyttet jeg jo endelig tilbake inn på soverommet. Det gikk greit å legge seg og jeg sov godt bortsett fra et par oppvåkninger i løpet av natten. Men, når jeg våknet i dag tidlig så hadde jeg rett og slett like vondt som jeg hadde i forrige uke og dagen i dag har ikke fungert uten de forbaska smertestillende.

 

Nå var jeg jo endelig begynt å bli så mye bedre og jeg håpet at dette var historie, men neida. Føler at dette plutselig gikk 2 steg bakover. What to do?

 

Det er så utrolig kjedelig og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Skal jeg satse på at det bare var en uvant måte å sove på og at jeg blir vant til det. Eller må jeg faktisk ut på sofaen igjen. Jeg vet rett og slett ikke om jeg har lyst til å ta sjansen på å ligge der en natt til for det vonde er så innmari vondt at det frister ikke at det skjer i morgen tidlig også. På den andre siden, så vil jeg bare bli der inne og heller ha troen på at det ikke skjer. Frustrerende!

God lørdagskveld ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Det er sikkert litt uvant igjen bare. Jeg blir også sånn noen ganger. Sofaen fungerer best i forhold til enkelte ting, og når jeg prøver seng er det helt rart igjen. Går seg til 😊Håper du fant ut 😊

      1. Ja det er nok det. Men jeg får vondere på morgenen av å ligge i senga, det merket jeg i dag også. Prøver litt til, for det var bedre i dag morges enn i går. 😊🙏😊

    2. Off håper virkelig det bare er at senga er uvant …det er så kjipt når man føler man går bakover. Håper du fant ut av det og at dagen I dag er bedre ! Masse god bedring 👍❤

      1. Jeg satset på det og la meg i senga i går også. Det blir verre der, senga er høyere og mykere enn sofaen. Men, det var ikke like ille i dag tidlig så jeg satser på at det bare er en tilvenning, vil jo så gjerne være i senga mi <3 Tusen takk 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg