Når gammelt blir nytt..

Jeg elsker jo interiør, og går noen ganger rundt med potter, lysestaker og lamper i armene i stua her, Rune sier “jasså, du skal ut på tur igjen?” Hehe.. Veldig ofte så skal det ikke mer til enn et plassbytte før det blir litt “nytt”. Så da trengs det noen turer for omplassering. Jeg er også veldig glad i gjenbruk og liker det å lage nytt liv i ting jeg har fra før, som feks dette 😊Dette sølv potten er en ganske dyr sak, og istedet for å selge den for en billig pris og kjøpe ny svart til samme dyre pris. Så kjøpte jeg grunning og maling så gjorde jeg den om til en svart potte. Samme gjorde jeg med et sølvbord.😍Det ble akkurat som jeg ville det skulle bli, med 2 strøk SPRAY, fantastisk… “Nye ting til en billig penge”.Elsker å shoppe nytt også men så lenge jeg kan få det til slik så gjør jeg også det 🙏😊 Nå en av dagene, så skal noen sølv potter bli til gull, det blir spennende ❤ I love it. JA til gjenbruk!!

Klem Klem

-Lene- 🌷

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg