Når hjernen ikke er helt med, så tar ting litt ekstra tid

Man blir aldri for gammel til å lære hetes det, men at jeg ikke var klar over dette før, det gjør meg rett å slett flau!! For jeg har sagt før at jeg liker at bildene her har samme størrelse og ofte bruker jeg telefonene til å ta bilder hvis kamera ikke er med. Men problemet mitt har vært at de bildene blir så store i forhold til kamera.

Når hjernen ikke er helt med, så tar ting litt ekstra tid….

Men så kikket jeg på en eller annen vlog og så at de filmet med telefonen og holdt den på langs. Alt dette sier seg egentlig selv, men jeg har ikke tenkt den tanken i det hele tatt. Så jeg la telefonen på langs og tok bilder. Jammen meg fikk jeg samme størrelse som på kamera. Jaja noen ganger så tar ting tid, og nå er jeg veldig glad for at jeg har knekt denne koden som sikkert ALLE andre har knekt for 30 år siden. Ha en fantastisk dag ❤
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg