Når jeg hører et rop om hjelp så hjelper jeg så klart!

Nå om dagen så har jeg ikke bil til å farte rundt omkring, Rune bruker den på jobb og derfor er jeg litt stuck hjemme. Det går fint det, det er som regel noe å gjøre hjemme. Men, huset ble vasket på søndag, klær ble vasket i går og da har jeg litt frie hender i dag. Jeg syns jeg hører et rop om hjelp fra malekosten i malingsskapet (ja, jeg har et malingsskap). Så, da får jeg være snill med den og la den få svingt seg litt i dag. Jeg kan jo bare lage en liten forandring i den ytre gangen. Ikke at jeg har en indre gang, men du skjønner.

 

Jeg er ikke laget til å slappe av en hel dag, det ligger ikke i min natur. Og når jeg hører et rop om hjelp så hjelper jeg så klart!

 

Gangen er liten, men det er likevel kaos der, man skulle rett og slett tro at vi var mange som brukte den. Det er vel 20 par sko der, vi er bare to og vi bruker vel kanskje 2 par hver i løpet av en uke. Ungene har egen gang med sine ting. Så litt opprydding samtidig er jo bare positivt. Jeg liker nemlig å ha det litt oversiktlig, men det er det IKKE der for å si det sånn. Så det er dagens oppgave og jeg gleder meg.

Ha en nydelig tirsdag🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Bare godt å få hjelpe litt ja, og så blir det nok så flott etterpå. Forandring fryder ♥
      Her er det soverommet som trygler om hjelp. Så en opprydningsaksjon er i gang. Og kanskje en runde med malekosten etterpå. Vi får se. Jeg klarer ikke å være i sving med noe hele tiden. Det ville nok medført et langt sykeleie. Men har gode hjelpere her i huset, så får nok sving på sakene etterhvert 🙂
      Kos deg masse med dagens aktiviteter ♥♥♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg