Når kom du hjem da?

Åh hellige søndag, i dag var det ekstra godt med søndag og det tror jeg jammen ikke gjelder bare meg. Det er en meget sliten mann som ligger på sofaen og prøver å drømme seg frem til mandag. Sjeldent eller så å si aldri har jeg sett han så beruset som han var i går. Det er virkelig godt det skjer en gang i året max. “Når kom du hjem da?”, spurte han i meg i dag morges. Vel: “Etter å ha sitti å snakke med deg en times tid før du la deg når klokka var 23.30 ish, så var jeg vel hjemme i 22.30 tia da”, hehe!

 

Det skulle jo bare mangle at man er sliten når første øl’en poppes klokka 12 på dagen og det derifra går i ett sett frem til det sier stopp av seg selv. Men han var i full ryddings når jeg kom hjem og det er jo imponerende, ikke at han selv husker det, men……

 

Jeg for min del hadde en KJEMPEFIN dag i går, jeg var sammen med mamma hele dagen og kvelden. Så vi spiste både lunsj og middag hjemme hos henne. Vi var en tur i Sandefjord, så handlet vi litt og dro hjem igjen og så på maskorama. Veldig veldig koselig dag hadde vi. I dag så skal jeg lage kransen som jeg skal ha på døren for nå kjennes det ut som at appelsinskivene er tørre og jeg håper den blir akkurat slik jeg forestiller meg. Kjenner jeg meg selv rett så gir jeg meg ikke før den er nettopp slik.

Håper dere har og vil fortsette å ha en strålende søndag, det skal nemlig jeg……….. og Rune tiiihiii. Helt om natten, helt om dagen!

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg