Når litt og litt stopper opp, da tar ting tid!

Jeg prøver å planlegge tiden fremover litt, jeg vet jo at det kommer litt roligere tider fremover. Hvor dagene ikke blir like hektiske som de har vært med å få orden med alt rundt omkring. Og jeg trenger et prosjekt, noe jeg kan bruke kreativiteten min på, for ja, jeg er ganske kreativ når jeg har lyst. Det er en del på min ønskeliste over ting jeg har lyst til å gjøre, men som kanskje må vente.

 

For mye av det jeg har lyst til koster jo så utrolig mye, så de store tingene som å rive ned veggen (akkurat det er gratis da), legge nytt gulv for så å sette inn en kjøkkenøy og bytte kjøkken. Det får komme når det kommer engang. Det aller viktigste er å få gjort ferdig badet, men det er ikke akkurat billig det heller. Men der bestemte vi oss for å ta litt og litt. Men, når litt og litt stopper opp, da tar ting tid.

 

Så, jeg får satse på å pusse opp spisebordet, lage noen vaser og noen gulvpotter. Har sett litt tips rundt omkring på hvordan det skal gjøres og det skal jeg få til. Tenkte litt på å lage litt julegaver også, men det skal være trygt ihvertfall for sist jeg lagde julegaver skadet jeg meg i forsøket. Så akkurat dette skjer aldri igjen, tar ikke sjansen på det, men jeg har en liten plan på annet. Om ikke akkurat julegaver denne gang så noe å gi i tillegg. Det er koselig, lager du julegaver og lignende?

Ha en fin Fredag alle sammen og takk for at DU leser mine innlegg

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Jeg HAR laget julegaver. Strikket genser til søsteren min i fjor. Men nå har jeg vondt i armer og bein (trenger jo ikke bein til sånt da men…) så jeg dropper det meste av “laging” nå.. Du har mye energi 🙂 Jeg kjenner meg helt “slapp” i forhold. Orker ikke gjøre noen ting jeg, når jeg er ferdig med jobb. Helt slapp i sofaen.. 😛

      1. Enkelte ting skal jeg ikke prøve meg på igjen, men jeg syns det er moro å gjøre noe ekstra til jul 🎁

        Skjønner godt at du er sliten med lite energi etter jobb, jeg har ikke alltid masse energi jeg heller, men er mer rastløs og liker å ha noe på gang 😊

        Noen ganger skulle jeg ønske at jeg trivdes med å sløve på sofaen. Men, jeg gjør sjeldent det 🤦‍♀️

    2. I år har jeg tatt utgangspunkt i naturens gaver, og skal foredle dem litt sånn at det blir herlige julegaver. Om det blir vellykket eller om jeg og visa-kortet må ta en plan B vil vise seg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg