Når man tabber seg ut i kommentarfeltet…..

Det er jo bare morsomt egentlig, men fy så flaut det er også..Pensjonistgunna hadde laget en kake og spurte om noen hadde opplevd eller hadde råd ang et kakebilde hvor hun ikke fikk av plasten bak. Vel, jeg kom da med denne kommentaren…🤦‍♀️Det skulle vært mulig å slette sin egen kommentar, noe det kanskje er også men ikke vet jeg hvordan. Men altså jeg skulle da skrive at jeg hadde brukt kakebilder mange ganger og ikke opplevd å ikke få av plasten. Uff, den autokorrekten kan noen ganger slå litt feil ut. Fikk meg ihvertfall en god latter av meg selv da og eieren av bloggen fikk slettet dem.. 🤦‍♀️🤣

Ha en god kveld..

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

10 kommentarer
    1. Hahaha! Så morsomt! Jeg har gjort feil selv, postet mailadressen min i navnefeltet. Jeg mener jeg har skrevet til support tidligere om at jeg hadde håpet vi kunne redigere og slette egne kommentarer- for det kan man jo på de fleste andre SoMe jeg vet. Gjerne kom med samme ønsket til support 😉 Jeg synest faktisk man burde få styrt sine egne kommentarer.

        1. Ja, det var litt morsomt.
          Det er vel ikke så stort problem når man poster på disse mest aktive og snille småbloggernes blogger. For da blir kommentaren antagligvis slettet nokså raskt. Men litt mer stressende om man skriver noe helt ute i ordlista, og det er en blogger som ikke er pålogget på en uke etterpå.. eller evt har mange følgere som ser kommentaren før den blir evt slettet.

          1. Ja hun slettet den med en gang jeg ba henne om det 😊 hadde ikke vært krise om den ble der, men uff flaut hehe.. ja det hadde vært verre det med en enda verre kommentar 😂🤦‍♀️ men jeg får følge med litt bedre fremover på egne kommentarer fra mobilen tiiihiii 😊

    2. Jeg må le 😉 Skjønte ingenting av den meldinga du sendte meg via Instagramstories. Gikk så inn på blogginnlegget mitt og så kommentarene dine, som du viste til! Du ba meg om å slette, og det gjorde jeg 🙂 Bra at du tok bilde av kommentaren og la inn her, for ble ganske morsomt. Den autokorrekturen er helt koko noen ganger. Skjønner veldig godt fortvilelsen din da du oppdaget det, og ikke fikk slettet! Men i ettertid kan man le av det meste….. Ha en riktig fin dag! (Jeg får vel lese over her nå da før jeg publiserer kommentaren min…hehe….)
      Og takk for link til bloggen min 🙂

      1. Uff… fikk en kjapp reaksjon på herregud hva er det jeg har skrevet, men etter at jeg hadde bedt deg om å slette så så jeg bare humoren i det.. ting skjer, og det er jo ikke verdens undergang hehe 😊 takk for at du slettet og ja, måtte bare ta vare på den så jeg kunne bruke den hehe… ba deg om å slette og legger den ut selv ble jo litt teit det også, men pytt pytt 😊 link til innlegget ditt var en selvfølge 😘
        Ha en herlig dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg