Når sheriff er på ferie..

Denne uken har Sheriff vært på “ferie” hos Daniel og Martine, og det har vært veldig deilig da jeg har hatt masse å gjøre. Han koser seg masse der sammen med dem og lille Bobbii, men nå savner jeg han ❤ Rart med det, men hele tiden som han har vært borte som er en uke i dag, har jeg liksom “sett” han tasse rundt her. Jeg må virkelig si jeg gruer meg skikkelig til den dagen han ikke er her mer, han er faktisk snart 12 år gammel. Men heldigvis så har jo disse småtassene lang levetid, men likevel ikke lenge nok. Så vi satser på 6-7 gode år til  ❤

Ønsker dere en flott fredag😘

-Lene-  🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg