Når vinter’n møter våren

En liten strandtur var ikke feil i dag, og på en og samme gang så var følelsen der både for vinter og vår. Med ryggen til snøen og lyden fra bølgene som putret inn mot sanden så var vårfølelsen der med en gang. Men ryggen mot havet så lyste den hvite snøen mot meg slik vinteren gjør og det var helt ok, jeg hadde jo den sildrende lyden, så her møtte vinter’n våren helt klart. Vår/sommer 2022 kommer til å bli så bra, det er jeg helt sikker på.

 

Det var så utrolig vakkert når jeg sto opp i dag, med snødekte trær og ei sol som gjorde snøen glitrende, men etter å ha vært ute litt så er det nå smeltet bort, vinden har tatt over og det er grått. 

 

Resten av dagen går til å få orden på mitt “kontor” og lage noen figurer. Da koser jeg meg veldig, middagen fra i går er klar til oppvarming og alt annet er gjort her som skulle gjøres. Det ga meg energi i sjela og være ved vannet i dag og en dag en eller annen gang i fremtiden ønsker jeg meg et hjem rett ved sjøen. Enn så lenge så har jeg det som plommen i egget her jeg er nå og med det ønsker jeg dere en fin dag videre.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg