Naturlig er faktisk også pent

Heldigvis så er jeg ikke avhengig av sminke og MÅ ikke ha det på hver dag. Jeg kunne kanskje hatt det på litt oftere enn jeg har, men jeg liker jo å gå uten. Hvis jeg måtte sminket meg for å føle meg glad og vel, så hadde jeg vært mer lei meg enn glad. Og siden jeg er mye glad, så ligger svaret egentlig der. Men innimellom slaga glimter jeg til og bruker litt tid på å sminke meg, ikke masse, men en fin hverdagssminke.

 

Jeg er veldig glad i å sminke meg og har alltid vært det, men jeg trives også uten, gjør du?

 

I dag sminket jeg meg, tross alt fredag. Fikk bare litt lyst til å gjøre det før jeg skal i dusjen. Tenker på hvor mange mennesker det faktisk finnes som ikke føler seg vel uten alt dette. DET syns jeg er så utrolig leit, for det er så mange som er så flotte også uten all sminken. Å føle seg vel enten man har på alt dette eller ikke er viktig. Håper det er mange som føler at de ikke må ha full glam 24/7, naturlig er faktisk også pent.

Ha en nydelig fredagskveld med eller uten sminke

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg