Nesten som å spise sjokolade og gjemme papiret

Lurer meg selv

Da var vi godt i gang med ny uke, jeg har vasket klær etter helgen i dag og egentlig skulle det vært strøkent her i hovedetasjen i dag. Planen var nemlig å gjøre det fra morgenen i dag, men jeg tenker at det kommer en dag i morgen også.  I går orket jeg rett å slett ikke av den enkle grunn at jeg ikke hadde lyst. I dag er jeg bare tregt i gang og du veit når mørket faller på så syns ikke noe likevel. Da kan det faktisk se ut som om jeg har gjort noe. Det er nesten som å spise sjokolade og gjemme papiret. Lurer kun meg selv!

 

Jul i januar?

Sånn er det innimellom, kommer nok av dager å få det gjort på, det er jo ikke akkurat sånn at man skal rekke noe annet for tiden. Men i morgen er en ny dag og da kan det hende jeg kan klare å få satt i gang maskineriet litt tidligere. Ute snør det jo masse og det har det gjort i hele dag, jeg må si jeg føler at det kom 1 måned for seint. Julen skulle kanskje vært i januar i stedet? Men det tror jeg ikke Jesus hadde likt. Det ER jo koselig med hvite tepper av snø ute spesielt hvis det er sol. Vel, nok om været.

 

Jeg har stor respekt for dine nerver. De er gode, gamle venner av meg. Jeg har hørt om dem i mer enn tjue år.

 

Dødt og kjedelig

Altså, jeg har ikke vært hos frisøren på lenge, så lenge at jeg kan ikke huske sist engang. Det er virkelig på tide, for nå har jeg en ettervekst på ca 20 cm og det blir så dødt og kjedelig. Grunnen til at jeg har sagt det mange ganger at jeg trenger frisørtime og ikke gjort det er pga corona. Jeg er jo litt redd for å gjøre slike ting i disse dager, men nå som det er påbud om munnbind så hjelper jo det litt syns jeg. Selv om at det ikke er løsningen på alt, men det er litt betryggende at alle gjør det.

 

Altså, angsten tok meg

Fy flate, jeg satte meg bom fast i en bakke i sta hvor hjulene bare sto og spant. Forsøkte alle teknikker jeg har hørt og lært, men neida. Og jeg var ikke alene om å slite. Jeg måtte rygge ned og jeg sklei også sidelengs. Hele Larvik består jo av bakker bakker og atter bakker. LIKER DET IKKE!!! Når sånt skjer så får jeg så angst og vil ikke kjøre mer. Blir som en sta 2 åring i et øyeblikk. Men jeg måtte og fikk lirket meg ned en av bakkene og er nå lykkelig over å være hjemme igjen. Jeg skal absolutt ikke ut å kjøre mer i dag!

Håper dere har en fin dag og igjen, takk for at dere stikker innom bloggen min.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg