Nettopp slik det skal føles etter en fin søndag.

I dag var jeg med på frisbee golf for første gang og jammen meg var det gøy. Jeg kastet ikke akkurat like langt som de som har gjort det før gjorde, men det gikk jo greit nok. Må nok bli med en gang til å prøve igjen, det kunne jo hende jeg ble bedre. Moro å bli med å se hva de driver med når de er avgårde å spiller dette frisbee greiene inni skogen. Spennende og interessant faktisk. Det var ganske frisk og kaldt, men likevel godt å være ute på tur. Amelia koste seg i vognen og var lys våken og snill som alltid, kanskje en dag er hun med å kaster også. Jeg føler en sånn stolthet når jeg triller vogna hennes og hun er bare så utrolig herlig. Bugårdsdammen er fin både på dagtid og kveldstid og for hver eneste gang jeg nærmer meg Sandefjord så sier jeg til Rune at jeg en dag vil bo der igjen. Vi har jo begge bodd i Sandefjord i mange av årene i vårt liv, så det har en tilhørighet til oss begge. Kanskje om noen år så finner vi oss en bolig der. Vi får jo bare se hva som skjer i fremtiden. Denne helgen har vært en fin helg, vi har kost oss masse. I morgen er det mandag og ny uke og jeg har bestemt meg for at det skal bli en fin uke.

I kveld sitter jeg med en god følelse i kroppen, jeg har fått vært sammen med mine kjære og da føler jeg det nettopp slik det skal føles etter en fin søndag, fordi det er akkurat det den har vært. Nå skal jeg gå ut på kjøkkenet å bake et sukkerbrød for min mamma og ha litt kvalitetstid med Rune før natta.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg