Noe jeg kanskje ikke har gjort før

 

Et lite innlegg før pressekonferanse er på sin plass, regner med det kommer nye restriksjoner mot antall nærkontakter ihvertfall. Også før jul da gitt, det er jo ikke veldig passende, men sånn er det. Jeg er så lei så lei og savner så inderlig å ha et normalt liv der man kan omgås den man ønsker når man ønsker det. Men “heldigvis” står man ikke i det alene da. Nå gjelder det bare å finne på noe koselig i heimen slik at ikke flammen slukkes.

 

Koselig for meg er jo å bake, lage ting og pusse opp. Sistnevnte skjer jo ikke i jula så jeg prøver å finne på noe annet, noe jeg kanskje ikke har gjort før. Jeg får spekulere litt, først er det frisøren i morgen og det gleder jeg meg til, nå skal vi freshe oss opp litt til jul. For uansett hva som skjer så blir det jo jul.

 

Lista med julegaver begynner å komme seg og jeg er snart ferdig, jeg er bare litt usikker på om jeg skal ta byturen for å få de i hus på morgenen når det åpner eller senest mulig på kvelden. Dilemma, men når jeg tenker meg om så er det er nok aller best tidlig på morgenen tror jeg. Det skal bli godt å bli ferdig, det er ihvertfall sikkert! Og det skjer, denne uken og denne gangen mener jeg det. Ha en fin kveld alle sammen.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg