NOE skal jeg få til

Siste uka før jul er godt i gang og jeg er så lykkelig over at jeg i dag har gjort meg 99% ferdig med julegaver. Trodde aldri jeg skulle komme så langt når jeg så på lista mi i forrige uke, men jammen meg klarte jeg det. I helgen så har vi hatt det så fint, vi har baka, hørt på julemusikk og hatt en liten bursdagsfeiring. Alt er jo litt amputert for tiden, men det er rart hvordan man lærer seg å leve med ting. Blant annet det å gå med munnbind, men det er jo «normalen» nå. Merkelig likevel.

 

I dag er kjelleren blitt pyntet til jul og akkurat det er en stor glede, for vi visste ikke sikkert om den ble ferdig eller ei til jul for en liten stund siden. Men som dere vet så ble den jo det og det er julegava si det. Så i dag måtte juletreet opp der også og det ble så fint.

 

Det regner regner og atter regner og jeg kjenner at det er på tide at det gir seg og at det kommer litt snø, men vi får vel belage oss på en snøfri jul i år også. Julestemningen er her likevel, det er bare det at det blir litt ekstra god følelse når det er hvitt ute attpåtil. I morgen så skal jeg fikse negler, det er en EVIGHET siden jeg har gjort det, så det skal bli deilig. Hvis jeg husker hvordan jeg gjør det da, vel, NOE skal jeg få til.

Ha en fin kveld og en god natt

juanita-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg