Noen dager altså! Da er de enkle ting vanskelige

Denne dagen har vært lang og når det regner såpass mye som det gjør så kan man liksom ikke være ute i det hele tatt. Det er kjedelig, men i morgen kommer go’været så derfor har jeg brukt dagen i dag til å gjøre alle de tingene som skulle vært gjort resten av uka her inne. For det er ikke snakk om at jeg skal måtte være inne å gjøre slike ting de neste dagene. Det bare skjer ikke.

 

Det er sikkert flere som blir slik i regnvær, så jeg er nok ikke alene om det. Men etter regn kommer sol og jeg GLEDER MEG til det.

 

Jeg er ferdig nede med støvsuging og vasking både oppe og nede. Klesvask har jeg 1 runde igjen av så jeg ligger veldig godt an. Men, jeg har hatt mange pauser, jeg har vært daff rett og slett. Hadde egentlig ikke lyst til å gjøre noe. Med litt musikk, litt frisk luft inn så gikk det veldig bra likevel. Noen dager altså! Da er de enkle ting vanskelige! Ihvertfall i startfasen, etterhvert går det jo av seg selv.

Håper din dag har vært fin

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg