Noen er nok bedre rustet enn andre

I dag snør det litt ute og det er helt greit så lenge jeg skal være inne likevel, men det er meldt “varmere” allerede om noen dager og det er bra. Er ikke klar for vinter nå kan man si! Jeg har jammen meg vært treg med å komme i gang med bloggingen i dag, men jeg måtte få unna litt greier her og da ble det bare sånn. I morgen er siste dagen i isolasjon og på torsdag skal jeg på lunsj med jentene. DET gleder jeg meg skikkelig til, jeg savner å skravle med dem sånn face to face.  

 

Formen er fin, jeg er klar for helt vanlige dager og Rune er fortsatt negativ. Han er ikke utenfor muligheten enda og må følge med noen dager til, men det lover jo godt så langt. Er det ikke typisk da, jeg som absolutt ikke ville ha dette og holdt meg langt unna smitten fikk det etter 4 dager og han som tenkte det var like greit å få det får det ikke… så langt. Jaja, noen er nok bedre rustet enn andre og sånn er det jo bare med alt her i verden.  

 

Jeg har endelig brettet en haug med klær, lagt på plass i skaper (ikke helt ferdig) og støvsuger’n som jeg har oversett og har stått her på gulvet dag ut og dag inn skal nå brukes. Det er et godt tegn på at alt er bra og det liker jeg kjempegodt. Alt er mye bedre når man kan ha energi og lyst til å gjøre ting man VIL gjøre. Håper tirsdagen er god med deg og at DU fortsatt holder deg frisk og fin. Nyt dagen godt! Har du fått snø der du er i dag? 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg