Noen ganger blir det ikke søl med flere kokker! 

En ting jeg er så ekstremt glad for er at jeg gruer meg aldri til vi skal pusse opp et rom her i huset, fordi jeg vet at det vil gå knirkefritt. Da snakker jeg ikke om at vi støter på problemer i form av utfordringer. For det gjør man alltid, det ene fører det andre med seg som regel og akkurat det er vi klar over. Men, det jeg snakker om er oss, vår evne til å faktisk ta fatt på prosjekter sammen uten å fly i tottene på hverandre.  

 

Det krever planlegging det også og den biten tar vi alltid før vi setter i gang. Jeg er nemlig en perfeksjonist og går i sømmene på både eget og Rune’s arbeid under oppussing. Mener jeg at vi kan gjøre en ting annerledes enn det kanskje han har gjort så sier jeg det og det samme gjør han. Men, jeg sier det på en måte som gjør at det ikke blir tatt opp som kritikk, men som en kanskje lurere ide og vice versa. Vi er gode på å jobbe sammen, noen ganger blir det ikke søl med flere kokker! 

 

Det viktigste er jo helt klart kommunikasjonen og måten man kommuniserer på. For min del er det viktig at vi planlegger sammen slik at vi vet hva vi begge ønsker. Nettopp pga av dette har vi pusset opp hele dette huset sammen uten at vi har måttet kaste inn håndkleet pga uvennskap og det er jeg så utrolig takknemlig for. Så nå er vi klar for å sette i gang med det “siste” rommet i huset…sammen!   

Håper det står bra til med dere alle ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg