Noen ganger så er det faktisk litt irriterende!

Akkurat nå så hadde det vært så utrolig deilig å bare tenne noen lys. Sette på behagelig musikk og bare lagt meg i badekaret en times tid. Bare ligge å nyte litt for varmt vann og slappe skikkelig av. Herregud som det frista nå, problemet er bare det at jeg ikke har badekar. Enkelte ganger så ønsker jeg meg det så inderlig, akkurat sånn som nå.

 

Du vet når det eneste som står på planen din når du kommer hjem er en lang varm dusj. Og du vet når det er null varmtvann. Det er nedtur det og noen ganger så er det faktisk litt irriterende!

 

Men i stedet så skal jeg inn i dusjen, slå på vannet, skylle meg, slå av vannet. Såpe inn, slå på vannet, skylle osv osv. For her i huset har nemlig alle dusjet litt for lenge like før jeg kom hjem. Det betyr at enten må jeg vente noen timer, eller gjøre det kjapt. Tror det er på tide at den varmtvanntanken blir litt større, for alle må jo kunne kose seg med en lang dusj innimellom. INNIMELLOM! 🤣

 

Ha en fin fredagskveld, det skal jeg

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg