Noen ganger skulle jeg ønske jeg var litt tøff

Nå er dagens gjøremål her i huset unnagjort og jeg kan skrive litt. Jeg prøver å finne ut av litt tekniske saker her i dag, for jeg finner ingen feil, men likevel så får jeg ikke inn alle kanaler på soverrommet. Nett er koblet til og alle ledninger går der de skal, merkelig egentlig. Tror jeg må ringe teknisk på telenor for å få det fikset. Ellers i dag så skal vi dra en tur til min søster, det er ganske så lenge siden vi har vært der så det skal bli koselig.

 

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var litt tøff når det kommer til farger, men det er vanskelig å skulle male i en ikke nøytral farge. Hadde jo vært moro å kunne gått litt utenfor komfortsonen min når det kommer til det. Men Neeeeei, tror ikke det.

 

I går så ble vi ferdig med å legge mdf plater ned i trapperommet, endelig så fikk vi gjort det. Det var det en blanding av panel, gips og en bord som ble lagt for noen år siden. Ble litt mer helhet nå som det ble gjort, så nå skal jeg (les Rune) male den øvre delen der. Der tør jeg ikke klatre selv, så det må jeg ha hjelp til. Jeg må bare finne fargen vi skal bruke. Når alt var normalt nede så var det et ork å skulle begynne å fikse på det. Det var snakk om å ta hele rommet eller ikke noe så heldigvis utsatte vi det.

Ha en fin torsdag 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

6 kommentarer
    1. Jeg må ha det tidløst og enkelt, så her er hele leiligheten lys grå.. Men syns det er veldig fint hos andre som er litt mer vågale.. Ønsker deg en fin ny mnd <3

    2. Av og til må man bare våge… 🙂

      Jeg har RØDT på kjøkkenet 🙂 Ellers hvitt for det meste. Men kjøkkenet er rødt med hvit skap og tak….. og det gir meg energi HVER ENESTE DAG!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg