Noen minutter’s usikkerhet

Nå har jeg vært lenge nok borte fra dette tastaturet syns jeg og i går bestemte jeg meg for at NÅ var det på tide å gjøre en seriøs comeback. Det er jo dette jeg liker å gjøre, det er jo slik det har vært i alle år. Men, dagene har flydd fra meg, likevel skal jeg være ærlig å si at jeg kunne ha skrevet, jeg har hatt tid. Det er bare det at når man ikke har gjort det jevnlig på lenge så kommer ihvertfall jeg ut av rytmen om du skjønner. 

 

Men, jeg vet også at jeg kommer kjapt inn i den igjen bare jeg bestemmer meg for det og nettopp det har jeg planer om å gjøre nå. Det er så merkelig hvordan noen minutter’s usikkerhet kan stoppe et menneske. For jeg ble nemlig usikker på om innholdet jeg kommer med egentlig er bra nok. Samtidig tenker jeg at mitt innhold er jo mitt innhold, så lenge det er bra nok for meg så er kanskje bra nok for deg også. 

 

Jeg må bare slutte å tvile på meg selv tider så tenker jeg at dette går slik det skal gå. Finnes viktigere ting i livet å bekymre seg for enn hva man skriver og hva slags innhold man har. Så derfor er jeg her igjen, jeg har savnet dette og hverdagsbloggen min består. Sola skinner og jeg er på skjærejakt, de forbaska skjærene spiser mitt popcorngress og DET er ikke greit! Ha en strålende dag alle sammen og godt å være her igjen. 

brausepulver-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

13 kommentarer
    1. Jeg titter innom deg og følger med om du har innlegg 😀 Koselig når du er her 🙂
      Men vi må finne ut av det og ha en rytme som passer oss – og hva vi vil bringe inn i bloggverden 🙂
      Enn så lenge er jeg også her… så lenge jeg har noe jeg vil dele 🙂

      Lag deg en god mandag og flott ny uke 🙂

      1. Tusen takk, så utrolig hyggelig å høre at du gjør det og syns det🥰

        Jeg for min del må bare tenke at min hverdag er min hverdag og det er nettopp den jeg deler fra 🤗

        Ha en fin fin dag Mette❤

    2. Syntes det er spennende å følge deg og det du skriver.du skriver ting som virkelig er innholdet i livet og ikke om alt mulig annet 😀❤️ man blir inspirert av hva du skriver ❤️

    3. Det er kjente tanker du presenterer her som jeg også har registrert de siste månedene 🥰 Jeg har derfor en helt annen rytmer enn jeg hadde for et halvt år siden. Det er tidvis lett å føle seg en smule “navlebeskuende” som dag etter dag deler sine egne tanker uten å vite om de gjør en forskjell. Det er lett å bli opptatt av antall lesere og listeplassering. Jeg har funnet ut at jeg liker å blogge men prøver å finne mein egen balanse i forhold til mengde og hyppighet 😀 Jeg liker di blogg og har lært mye av deg!!! Jeg heier på deg og håper du finner din rytme 🥰 Husk at det er utrolig mange blogger der ute, mange fler enn de vi ser på topp 100 🥰

      1. Godt å vite at det er flere enn meg som tenker slik innimellom. Det viktigste er jo at man trives med å skrive og DET gjør vi jo. Man blir så klart opphengt i lesere og til tider listeplassering. Sånn er det bare og ja det er utrolig mange bloggere, det er sant. Vi får skrive det vi vil når vi vil det så blir det veldig bra ♥️

        Liker din også ♥️♥️♥️

    4. Kjenner meg igjen i det der, ass! En nedgang i besøkstall et par dager, og jeg går i full krise, -og det verste er at ‘full krise’ slettes ikke er noen overdrivelse heller.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg