Noen som kan dette?

Jeg er ganske ny på iphone, nå har jeg hatt min aller første i et år. Og for aller første gang har jeg i dag lastet ned fra icloud alle bildene jeg har på telefonen. Så har jeg overført dem til en ekstern harddisk. Det jeg er usikker på er: Bildene jeg tar blir jo automatisk lastet opp til icloud ikke sant? Og hva skjer hvis jeg sletter alle bildene jeg har på telefonen? Vil de fortsatt ligge i icloud da?

 

Det er bare å kunne alt, så får man ikke nerver! Men altså, det gjelder ikke meg.

 

Får jo helt noia og dobbeltsjekker så mange ganger og når jeg har gjort det så er jeg fortsatt usikker. Jeg har 8371 bilder liggende på iphone, kan jeg slette de? Håper noen kan dette og vil svare meg på det. Det hadde jo vært så utrolig trist om alt forsvant. Er det mulig å være så redd selv om at jeg har koblet fra ekstern harddisk, koblet den til igjen og bildene ligger der fortsatt.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg hater slike ting og kan dermed ikke avgi noe svar. Min opplevelse var at mobilen min begynte å bli dårlig, og jeg digg meg da sånn iCloud og bildene skulle bli overført. Da skulle akt være greit, den gamle mobilen kortsluttet og jeg fikk meg ny. Så skulle jeg på iCloud og hente bildene mone, og der lå 10 bilder. Tusen takk og FU iCloud 😂

        1. Melder meg ut når det gjelder teknologi, min påstand er at når det gjelder sådanne ting så er ingenting sikkert. Fy og fy så mange skriveleif jeg fikk til i kommentaren over 😳

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg