Nøkkelen til suksess!

Det aller første som må gjøres når det skal konstrueres noe nytt eller man skal oppgradere eksisterende rom er planlegging, planlegging og atter planlegging. Så det har vi drevet litt med i dag, 2 vinduer skal tettes og det skal inn ett vindu, hvor skal dusj og hvor skal innredning. Det er så mye forarbeid som må bli gjort før man nærmer deg det som er gøy. Men, det er viktig med et godt grunnlag så blir finishen så mye bedre.

 

Jeg tror jeg kan holde på med planlegging uten å merke at tiden går, blir litt i min egen verden på en måte!

 

Jeg har vært på nett og sjekka ut priser på alt mulig som trengs og har egentlig funnet ut at det blir ikke store prisforskjellen på flis og baderomsplater. Så, jeg tror at vi kommer til å gå for flis overalt. 60×60 på gulv og 60×120 på vegg. Fargen jeg vil gå for er beige, jeg vil ha et tidløst bad hvor tilbehør kan byttes når jeg måtte ønske uten at det skal kræsje. Dette er moro og nå driver jeg å lærer meg roomsketcher så det kan tegnes skikkelig.

Håper det er bra med dere og at dere har en fin dag  🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg