Ny blogg?

Jeg har nå spurt bloggsupport om hvordan vi skal gjøre det om jeg skal lage en ny blogg. For det virker rett og slett som om at jeg er utestengt for alltid. Fortsatt så dukker det opp advarsler om at jeg har delt linker med støtende innhold, så jeg skjønner ikke en dritt og etter over 1 måned med daglige beskjeder om det så er jeg faktisk drittlei. Jeg har gruet meg til å tenke tanken på å miste alle mine 1610 innlegg, men bestemte meg for at hvis det er det som må til så får jeg jo bare gjøre det.

 

Det ER et pluss å kunne dele link og det er et pluss i lesertall. Det er jo faktisk sånn det er.  

 

Jeg syns det er så trist at det skal fungere slik det gjør på FB og det er en ting de VIRKELIG burde gjøre en forandring på. Ansette flere folk på kundeservice slik at det går an å få et svar i hvert fall i løpet av 5 uker. Men, tydeligvis får man ikke svar på problemet, ÆSJ! Bloggsupport fortalte meg nå at det finnes en mulighet for meg at jeg bare kan bytte url med nytt bloggnavn. Det hadde jo vært helt topp for da mister jeg ikke innleggene mine. Det er jo kjipt at 4 år med innlegg skulle forsvunnet liksom, bloggen min har jo snart 4 års dag 🎉🎉🎉

Håper dere har en fin dag så langt og at den forblir fin.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Bloggsupport burde endret din link for lenge siden, de burde jo vite hvor vanskelig det er å få FB i dialog og rettet opp i urettferdighet og feiler, det er jo faktisk allviten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg