Ny dag, fortsatt sliten

Nå har jeg vært oppe nærmere 2 timer allerede og først nå begynner jeg å våkne skikkelig, slike ting kan jo ta litt tid noen ganger. I dag prøvde jeg til og med å prøve å sovne igjen når jeg våknet for jeg kjente på meg at klokka var langt ifra morgen, men du veit, viktig å komme seg opp. Har jo tross alt en del gjøremål før lunsj med jentene… NOT!  

 

Mangt skal vi møte – og mangt skal vi mestre.
Dagen i dag – den kan bli vår beste dag

 

Jeg håper å kunne ta en tur innom en kjekt-å-ha butikk i dag før jeg drar hjem igjen, fikk jo aldri gjort det i går. Men vi får se hva jeg orker for er det en ting som er sikkert så er energien langt ifra slik den var for en uke siden. Håper bare dette går fort over, for det er skikkelig uvant å bli så fort sliten. Slik vil jeg ikke ha det, det er ikke noe som er ok med det.  

Ha en strålende dag

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg