Ny skrift bak panelet!

Planen min var egentlig at jeg skulle gå en tur til mamma i dag, men det utgikk når jeg var ferdig påkledd, klar til action og det begynte å hagle etterfulgt av pøseregn. Så da kjørte jeg en tur til favoritt kjekt og ha butikken min, trengte litt av hvert til husholdninga så jeg hadde god grunn til å dra dit. Det aller beste for meg når jeg skal hit er å kjøre alene, for jeg ELSKER å saumfare slike steder. Plutselig ser jeg noe jeg ikke har sett før så det er like spennende hver gang.

 

Hjemme var det bråk likevel, fliser ble revet, vegger ble fjernet og innredning revet ned. Når jeg kom hjem fikk jeg for første gang se hvilken str dette badet vil komme til å få og det ser ut som at det blir bra. Jeg skal igang med å tegne dette med et tegneprogram slik at vi kan se sånn ca hvordan det vil bli ferdig. Det blir så gøy, elsker slikt, det er liksom min greie når det kommer til planlegging, innredning, farger og utførelse. Slik ser det ut nå!

På det nederste bilde står jeg inne på det lille toalettrommet i gangen, her er halve veggen revet og bare det lille der ga meg en god indikasjon på hvordan dette vil bli. Og som jeg har skrevet om før så dukker det opp skrifter bak panelet. Det er så moro og det har skjedd så mange ganger i løpet av all oppussing så vi leter etter det hver gang en vegg, tapet eller en panel går ned. I dag dukket dette opp, min pappa’s initialer og årstall da dette huset ble bygd. Digger det!

Dette blir en spennende prosjekt og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Ha en fin kveld alle sammen, ta vare på DEG!

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg