Nytt prosjekt på gang…

Satt å snakka om alt og ingenting med Linda i telefonen i dag så nevnte jeg at jeg ønsket meg en plass hvor jeg kunne ha kontortingene mine. Da kom hun med et meget godt forslag, hvorfor ikke ha kombinert hobby/kontor rom. Hvorfor i all verden har jeg aldri tenkt på det?  Samme stol, 2 forskjellige temaer. Snur du stolen har du kontor. Voila!

 

Jeg så det for meg, tenkte i ca 1 sekund og har nå bestemt meg for å gå igang med prosjekt Hobby/kontor makeover. Det skal bli gøy, nå gjenstår det bare å få med meg Rune på laget, for han må bygge litt. Elsker slike prosjekt og jeg skal så klart komme med både før, underveis og etter bilder.

 

Jeg blir så gira at jeg klarer ikke å vente lenger med å sette i gang å rydde. Nå er legen unnagjort i dag, mamma skal lage middag så denne dagen blir bare helt perfekt. Så da runder jeg av her, for jeg fikk plutselig VELDIG mye å gjøre. Håper dere har en fin dag, min er bra og det virker som om at den bare skal bli bedre.

But first, en samtale med Rune 🤞🤞🤞

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg