Nytt utseende til “gamle” ting er kjempemoro! 

Da har jeg prøvd male teknikken maling og bakepulver. Ganske utrolig å se på hvordan konsistensen forandrer seg når du får gitt litt bakepulver. Fluffy vil jeg kalle det egentlig, for det er nettopp det det blei. En enkel masse å påføre og strukturen kan du bestemme selv. Du bestemmer hvor mye bakepulver du vil ha oppi, men tar du for mye, så blir det helt tørt. Jeg gjorde det og måtte tilføye litt mer maling for å jevne det ut.

 

En helt knall måte å fornye kjedelige vaser av glass eller strukturen på andre ting du er litt lei av. Hvordan du vil at den skal dere vil se ut det er jo helt opp til deg. Om du har lyst til å bruke penselen og lage forskjellige type linjer. Eller om du ville ha penselstrøk rundt og rundt eller for eksempel fra bunn til topp. Fantasien er det eneste som setter grenser. Nytt utseende til “gamle” ting er kjempemoro! 

 

Jeg synes det ble kjempestilig og kommer garantert til å gjøre det mer. Spesielt når jeg har fått kjøpt de ringene jeg har lyst til å kjøpe. Men det hadde jeg ikke i dag, kommer en dag i morgen og. Jeg kjenner meg selv såpass godt at hvis ikke jeg hadde fjernet den malingen nå, så hadde vel alt inni her hatt samme strukturen og samme farge plutselig. Så når jeg var ferdig med de 2, så var det bare å pakke bort maling med en gang.

Men gøy, det var det! Dette må jeg prøve i andre farger også 😊

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg