Omg.. krise!

Jeg satte meg til rette med kaffekoppen foran pc’en for å skrive og publisere dagens første innlegg, så merker jeg at nettet er HELT BORTE. Kjente at hjertet begynte å slå fortere og stresset tok meg hardere enn jeg hadde trodd det skulle gjøre ved en slik hendelse.

Avhengig av nett, eh ja virkelig. Ingenting jeg gjorde med utstyret her hjalp, så neste steg var å ringe Telenor. Phuu, feilen lå på dems nett, så da var det bare å vente til det var fikset. Nå er det endelig i orden, og det er jeg virkelig glad for. Flere som ble stresset?

Rart hvor mye internet har å si i hverdagen, det som man levde så godt uten før. Men så lever vi jo godt i dag uten det som eventuelt kommer om 10-20 år så tiiihiii… Nyt dagen, det skal jeg 😊

Image by Free-Photos from Pixabay

Klem fra meg 😊

2 kommentarer
    1. Niks, Telenor her også, og det var ikke borte. 👍🏻😁
      Så jeg leste på nett at Telenorkunder ikke hadde nett…hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg