Opp med humøret før natta

Nå har Rune lagt seg, jeg har satt på radioen med fin musikk og skal få tankene over på noe annet før jeg kommer meg i seng. Selv om at jeg ikke så på nyhetene så gjorde han det før han la seg så jeg hørte jo, uff og uff! Så da er det bare å få opp humøret litt før natta

  • Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. // Britney Spears
  • Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp – og seks måneder senere må du begynne på nytt igjen! // Joan Rivers
  • Når en politiker snakker om at «vi er i samme båt», så se opp. Det betyr at han vil være kaptein, og at du må ro. // Johannes Hohlenberg

Ha en god natt  🌙

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg